Saturday, May 15, 2010

TAPI Fam Dinner BBQ & back time stories.


Is been a long time we didn’t see among us. Is 9 of us and currently we are studying and also working, like Fazri a pilot. Yeah kami sgt seronok dpt jumpa balik bersama and w talked so much (maybe aku jer kot). Banyak cerita yg dikongsi termasuklah flash back in school time. Sekolah rendah punya cerita pun keluar. And our main topic is all about FAZRI! Yeah Fazri who else. huhu Fazri came to my life when I was in standard 4. My friends Khair was introduced me to him. And since of that, we were being a best friends untill now. Setiap petang lepas sekolah agama abes, dtg rumah ajak main basikal. Ronda-ronda satu section 18 dengan dia, yg dulunya aku x penah buat pun sebab xder geng, So dah ada Fazri, semua ceruk kt 18 aku masuk. haha.. And Fazri being our main topic to talk because his ancient confident in what ever he did, termasuklah lempang org sebab patah-patahkan pemdam dia kt sekolah renda dulu and “kuaci sedap-kuaci sedap’ xkan aku lupakan weyh! hahaha kau memang legend! Ok itu pasal Fazri. Bila masuk sekolah menengah, aku berpeluang kenal Syafinaz or Pnut. Pnut yang kadang-kadang blurrr and sometimes nk masuk jugak dgn cerita orang lain. Selalu jadi mangsa untuk dilempar masuk dalam pool kt rumah Maizan. hahaha Sapa suruh lari theme pakai kaler lain. Heh. Dan yang lain tu macam, Mya(Engineering UiTM), Memon(Nk practical), Maizan(dah abes study in ID), Cakira(kt USM), Appa(tgh bahagia rasanya huhu) Fazri(Pilot), Ika(dah abes study jgk), Pnut(Degree at UKM) and last sekali aku, final sem for diploma in masscomm. Tak sabar nk abes kt Lendu cepat then sambung kt Shah Alam. And I were really really hope that I can get a good result for this semester. I had done everything with my best effort. Hope it’s worth on what I’m doing. Insyaallah. If ada rezeki aku bersyukur sgt. Alrite think enough for this post, will update later as is been long time I didn’t open my Tumblr. caww~ =)

No comments:

Post a Comment